czwartek, 17 marca 2016

Facebook prawdę Ci powie

Jakiś czas temu, kiedy zakończyłam współpracę na kontrakcie z moim ostatnim pracodawcą,  z radością postanowiłam pozbyć się miejsca pracy z Facebooka i wymienić go na jakąś frywolną informację o tym, że obecnie pracuję wyłącznie na własny rachunek. Bez większego zastanowienia (bo mój schemat działania przypomina Króla Juliana "szybko, szybko, zanim się zorientujemy, że to bez sensu") w polu "Firma" wpisałam: "ciasna, ale własna" i o sprawie właściwie zapomniałam. Jakiś czas później bardzo popularna stała się opcja łączenia kont na innych portalach z kontem na Facebooku, bo to i czas zaoszczędzony i haseł nie trzeba pamiętać. I tu sytuacja zrobiła się trochę niezręczna, bo okazało się, że informacja wyświetla się bez słowa "Firma", figuruję zatem wszędzie jako "Minion w akcji, ciasna, ale własna". Jakieś 15 sekund zajęło mi zalogowanie się do Facebooka i zmiana  feralnego wpisu i o sprawie właściwie zapomniałam, aż do dzisiaj, kiedy to odkryłam, że w serwisie Golden Line poszukuję pracowników tymczasowych dla różnych Bardzo Poważnych Firm pod takim właśnie hasłem.  Właśnie odkryłam, dlaczego nikt do mnie nie piszę. Chociaż, gdybym założyła połączone z Facebookiem konto na jakimś portalu randkowym z pewnością nie mogłabym się opędzić od ofert. I należałoby się chyba zastanowić nad edycją danych w CV- biegła obsługa komputera staje pod dużym znakiem zapytania, za to okazuje się, że jest co wpisywać w kwalifikacjach dodatkowych....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz